Publicitatea indoor – beneficii maxime la preturi minime

Categorie articol: Productie Publicitare

[:ro]Publicitatea indoor - beneficii maxime la preturi minime[:]

Publicitatea indoor – beneficii maxime la preturi minime

Una dintre cele mai mari provocari in domeniul publicitar o constituie realizarea unor reclame care sa atraga si sa mentina atentia publicului. De regula, materialele publicitare se amplaseaza in zone cu trafic intens, foarte bine targetat, pentru a informa cat mai multe persoane cu privire la brandul si ofertele tale.

Publicitatea offline a fost si va ramane una dintre cele mai simple si eficiente metode de advertising!

Publicitatea indoor, la nivel international, este recunoscuta ca fiind cea mai eficienta forma de publicitate neconventionala, datorita impactului direct pe care il are cu publicul, fara a fi diminuat de alti stimuli.

Signalistica indoor este o modalitate de promovare care se desfasoara in locatii inchise, cu trafic ridicat si are ca scop atragerea potentialilor clienti.

Locul unde alegi sa iti promovezi produsele este de departe cel mai important criteriu in acest tip de promovare. O campanie de succes este aceea care duce mesajul exact acolo unde este publicul tinta, fie ca vorbim de locul de munca sau locul unde alege sa isi petreaca timpul liber.

Afise in lift sau metrouri, bannere de mari dimesiuni plasate in receptii de hotel sau spatii comerciale, ori autocolante lipite in toaletele mall-urilor – toate acestea reprezinta optiuni cu potential colosal in comunicare si marketing, insa … care este mediul cel mai propice pentru transmiterea mesajului tau? De la aceasta intrebare ar trebui sa plece intreaga strategie de advertising a campaniei tale.

Daca ai un produs destinat vanzarii B2B, acesta trebuie sa fie promovat in interiorul spatiilor de birouri si nu in interiorul magazinelor de accesorii pentru casa, de exemplu.

Materialele publicitare de interior se preteaza atat promovarii companiilor care ofera produse sau servicii de proximitate, cat si celor care se adreseaza unui segment larg de consumatori.

In plus, datorita faptului ca sunt plasate in interior si sunt ferite de orice fel intemperii, produsele indoor pot lua orice forma si dimensiune si pot fi personalizate dupa absolut orice nevoie sau dorinta.

Insa, cu toate astea, pentru a avea o campanie publicitara de succes, trebuie sa iti cunosti publicul tinta si sa ii intelegi nevoile, abordandu-l pe aceasta cale.

Odata ce a fost identificat publicul tinta, este esential sa fie expus la un continut relevant pentru el. De data aceasta, pe langa culorile si fonturile folosite, mesajul tau trebuie sa ii mentina atentia sporita si sa ii starneasca curiozitatea asupra brandului tau.

Avantajul in publicitatea indoor consta in rata de memorare de peste 80%, fata de alte medii in care aceasta se situeaza la valori cuprinse intre 30 si 40%.

De ce este atat de eficienta?

Pentru ca astfel iti poti expune mesajul catre un public captiv, numeros, care nu poate intoarce pagina ziarului, nu are telecomanda pentru a schimba postul in timpul pauzelor publicitare, nu e atent in trafic la alte masini sau la oamenii care trec pe strada, nu are un mouse pentru a schimba sau inchide pagina web sau reclama care a aparut pe contul sau de Facebook.

Reclama indoor nu agaseaza consumatorii, insa nici nu trece neobservata.

Ca de exemplu, intr-o cladire de birouri cu zeci / sute de angajati, mai mult de 50% merg cu liftul si observa atat afisul din lift, cat si pe cel din zona de asteptare. Il vad zilnic, pentru o perioada lunga de timp si astfel, numele si ofertele tale ii vor ramane intiparite in minte, iar atunci cand va avea nevoie de produsele sau serviciile pe care le oferi, te va contacta inevitabil.

Pe langa asta, adaptarea continua a mesajului este o alta cerinta obligatorie pentru mentinerea interesului publicului tinta.

Daca in cazul altor medii, costurile de productie sunt destul de piperate, in promovarea indoor acestea sunt aproape egale cu 0, un poster pentru lift avand un pret modic.

Astfel ca, un upgrade periodic al mesajului va pastra publicul tinta curios. In plus, companiile au posibilitatea sa analizeze in timp real reactiile si realizeze modificari in cazul in care considera ca nu sunt in concordanta cu obiectivele propuse.

Un alt mod prin care poti profita de un material publicitar indoor este prin adaugarea informatiilor, precum pagina ta web, adresa magazinului, etc., iar in cazul in care continutul creat pentru a genera vanzare rapida, este esential ca discountul si pretul sa fie comunicate clar.

Un element din ce in ce mai popular in ultima perioada, este alocarea unui cod QR materialelor promotionale. Astfel ca, daca doresti sa beneficiezi de o actiune imediata, consumatorul poate scana codul QR cat astepta metroul pe peron, in lift, sau in sala de asteptare.

Fie ca apelezi la click-frame-uri, bannere, afise, autocolante, roll-up-uri, sau orice alt suport publicitar, fii sigur ca vei avea vizibilitate maxima, iar profitul companiei tale va creste substantial!

Apeleaza la o firma specializata in advertising si productie publicitara, asa cum este Gefex, pentru a-ti asigura o crestere substantiala a profitului companiei tale si o campanie publicitara de succes!

Ai nevoie de ajutor in compania ta? Contacteaza-ne: https://gefex.ro/contact

Articole din aceeasi categorie

Articole din alte categorii