5 trucuri utile pentru a creste vanzarile cu ajutorul Instagram-ului
Categorie articol: Advertising Company
5 trucuri utile pentru a creste vanzarile cu ajutorul Instgram-ului
Instagram este unul dintre cele mai accesibile si eficiente canale de comunicare a brandului, care se axeaza in mod special pe continutul vizual. Este o modalitate excelenta de a interactiona direct cu potentialii clienti prin intermediul fotografiilor si filmuletelor.
Instagram a atins in anul precedent pragul de 1 miliard de utilizatori activi, confirmand astfel interesul in continua crestere al publicului, in special cel tanar sau de varsta medie.
Platforma a devenit un adevarat rival al retelelor de socializare precum Facebook, Twitter sau Snapchat, iar prin introducerea functiei IGTV, in 2018, a devenit un concurent real al platformei Youtube.
Instagram este o retea de socializare “la moda”. A evoluat atat de mult si rapid, incat brandurile de top au considerat ca este timpul sa isi mute spectacolul de pe scena veche si monotona a Facebook-ului, intr-un mediu mai animat, direct in lumina reflectoarelor de pe Instagram.
Ar trebui sa stii ca, pe langa impactul vizual puternic pe care il transmite vizitatorilor tai, platforma Instagram vine la pachet cu varianta Business si multe aplicatii si functii creative, precum: Boomerang, Layout, Hyperlapse sau IGTV (mentionat mai sus).
Insa, ca orice retea de socializare, are particularitatile sale. Tocmai de aceea, ti-am pregatit in continuare cateva sfaturi utile pentru a avea un cont de Instagram business de success.
-
Optimizarea contului
Primul contact al clientilor cu pagina ta este cel mai important! Un brand familiar (logo & nume), o descriere captivanta si o tema potrivita le vor captiva atentia vizitatorilor si ii vor transforma in followeri si implicit in clienti.
Pentru aceasta, ai in vedere urmatoarele:
- Incorporeaza logo-ul in poza de profil
- Foloseste numele brandului ca identitate a contului
- Adauga o descriere SCURTA si relevanta
- Utilizeaza cuvinte-cheie pentru activitatea pe care o desfasori in descriere
- Foloseste emoji pentru a transmite emotii
- Insereaza website-ul si datele de contact in bio
- Adauga un call-to-action
-
Crearea continutului
- Audienta potrivita
Pentru a atrage numerosi followeri, trebuie sa stabilesti, inainte de toate, cui te adresezi.
Orice business poate atrage vizitatori pe conturile de social media si le poate oferi experiente memorabile prin continutul pe care il comunica, transformandu-i in clienti – conditia este sa se adreseaze audientei potrivite!
Asta inseamna utilizarea unui limbaj, tematici si a unui calendar editorial specifice acelei categorii de persoane, tinand cont de varsta, sex, zona demografica, etc. ale acestora.
- Tematica
Tema ar trebui sa reflecte personalitatea bradului, sa fie creativa, inovativa si captivanta pentru audienta sa.
In alegerea unei teme optime, ia in considerare culorile brandului, filtrele potrivite si alte efecte care sa iti definitiveze stilul si care sa te diferentieze de concurenta.
Iata cateva exemple:
- Continut interesant
Cheia unui continut interesant este creativitatea celui care posteaza! Publica un continut cat mai amplu si variat pentru a maximiza acoperirea. Oamenii sunt diferiti – unora le place continutul video, altora fotografia, iar unii prefera sa citeasca scurte povesti si informatii utile.
Avantajul utilizarii unei platforme precum Instagram consta in faptul ca nu trebuie sa ghicesti sau sa testezi ce fel de continut ar aprecia vizitatorii tai si nici sa folosesti tool-uri complicate si scumpe pentru a face analize complexe ale numarului de vizitatori, de click-uri, etc.
Poti sa incepi prin a-i intreba direct pe ei ce isi doresc sa afle despre companie, brand sau produsele si serviciile pe care le oferi.
- Activitate/interactiune permanenta
Publicarea constanta si consistenta este esentiala, intr-adevar! Doar ca … sa fii activ pe Instagram inseamna mult mai mult de atat.
Apreciaza, comenteaza si urmareste si activitatile altor conturi. Vei fi mult mai usor de gasit astfel si, in timp, poti creste substantial numarul de followeri.
De asemenea, este important sa interactionezi cu abonatii tai, sa le raspunzi la comentarii si mesaje si sa le oferi toate informatiile de care acestia au nevoie.
-
Utilizarea #hashtag –urilor si locatiei
- Hashtag
Hashtag-urile indreapta cautarile (de obiecte, persoane, locuri, subiecte, etc.), catre postari care au in descrierea lor cuvinte-cheie care apartin acelor grupuri de cautari.
Prin utilizarea cat mai multor hashtag-uri pentru a descrie o postare, iti vei asigura un numar mare de like-uri si followeri si implicit de clienti. Cu toate acestea, desi Instagram permite folosirea a maximum 30 de hashtag-uri intr-o singura postare, nu ar trebui utilizate mai mult de 7 astfel de cuvinte-cheie, intrucat tot ce depaseste acest numar, va deveni spam.
- Locatie
Foloseste etichetele de localizare si hashtag-urile pentru face legatura cu un moment sau cu un loc si pentru a incuraja utilizatorii sa le foloseasca la evenimentele tale.
-
Promovarea contului de Instagram pe alte retele sociale si vice-versa
Intrucat nu poti avea inca de la inceput un numar mare de urmaritori, poti incepe prin a distribui contul si pe celelalte retele de socializare si poti ajunge, astfel, sa creezi mult mai repede o cumintate si sa iti atingi obiectivele.
-
Colaborarea cu alte companii si influenceri
Poti obtine un numar considerabil de noi urmaritori daca stabilesti ca o persoana sau o companie, care are deja un numar mare de followeri, sa te mentioneze intr-o postare de-a lor sau sa iti promoveze produsele/serviciile oferite. Acest lucru poate aduce beneficii substantiale de ambele parti.
Ai nevoie de mai multa vizibilitate a brand-ului tau? Contacteaza-ne: https://gefex.ro/contact/
5 trucuri utile pentru a creste vanzarile cu ajutorul Instagram-ului
/in Advertising Company /by5 pasi importanti in realizarea unei reclame radio eficiente
/in Advertising Company /byCoca-Cola – medicament sau bautura care a schimbat istoria Craciunului ?
/in Advertising Company /by