Cum aleg sediul potrivit pentru afacerea mea?
Fie ca te-ai decis sa iti deschizi propria afacere si ai nevoie de un sediu al firmei, fie ca doresti sa extinzi sau, din contra, sa restrangi activitatea companiei tale si ai nevoie de un spatiu de lucru nou, potrivit nevoilor tale, cautarea unui astfel de loc poate da mari batai de cap.
Aceasta activitate poate fi stresanta si poate epuiza resurse importante de timp, bani si energie, mai ales daca nu ai cunostitele necesare in acest domeniu. Si cu totii stim ca, pentru un antreprenor, timpul si energia inseamna bani.
Iti prezint in continuare cateva “secrete” in alegerea unui spatiu de birouri potrivit pentru nevoile companiei tale.
In primul rand, stabileste ce te avantajeaza mai mult: sa asociezi numele companiei tale cu o cladire de birouri sau sa fii pe cont propriu, intr-un spatiu de sine statator, urmarind caracteristicile fiecarei variante.

Ce ofera inchirierea unui spatiu intr-o cladire de birouri:
- Spatiul este flexibil si versatil si permite compartimentari in functie de necesitati;
- Finisajele interioare si exterioare exceptionale;
- Imaginea pozitiva pe care o va crea asocierea numelui tau cu o cladire care detine sediile mai multor companii importante pe piata;
- Servicii extra sau suplimentare pentru clienti, cum ar fi: parcarea, receptia, servicii de copiere, listare sau scanare si altele de acest gen;
- Posibilitatea organizarii anumitor evenimente in spatii care sunt special amenajate si dotate corespunzator.

Ce ofera inchirierea sau detinerea unui spatiu privat:
- Beneficiezi de un pret substantial redus;
- Ai posibilitatea de a personaliza spatiul si de a-i oferi o imagine proprie puternica;
- Ai posibilitatea de a beneficia de un spatiu mai mic sau mai mare, in functie de nevoile companiei tale si nu de unul standard, asa cum impune cladirea de birouri.

Indiferent daca esti in cautarea unui spatiu intr-o cladire de birouri sau vrei un spatiu de sine statator, iata cateva sfaturi utile care te vor ajuta in alegerea unui spatiu potrivit:
- Alegerea unei companii specializate si cu experienta in domeniul imobiliar, cu siguranta va tine cont de nevoile afacerii tale si iti va alege spatiul de birouri perfect, scutindu-te de consumul inutil de energie si timp, de care ai atata nevoie pentru dezvoltarea companiei tale. De asemenea, va obtine toate aceste beneficii la cel mai mic pret.
- Daca doresti sa iei aceasta decizie pe cont propriu, fa un plan al afacerii tale pentru o perioada mai lunga de timp si incearca sa stabilesti daca ai nevoie de acest spatiu pentru o perioada scurta sau indelungata.
- Pentru perioadele scurte de timp, iti recomand sa inchiriezi un spatiu privat. Chiria este mai mica si nu ti se impune un contract pe o anumita perioada de timp.
- In cazul in care doresti un sediu permanent, incheie un contrat pe termen lung, care te va ajuta sa negociezi pentru o chirie mai mica.
Ai nevoie de ajutor in compania ta? Contacteaza-ne: https://gefex.ro/contact
TOP 11 cele mai comune “capcane imobiliare” si cum le poti evita
/0 Comments/in Servicii Imobiliare /by[:en] [:ro] [:]
7 sfaturi utile pentru cei ce doresc sa investeasca cu succes in imobiliare
/0 Comments/in Servicii Imobiliare /by[:en] [:ro] [:]
Afla care sunt cele 4 trucuri pentru un anunt imobiliar reusit
/0 Comments/in Servicii Imobiliare /by[:en] [:ro] [:]