Ce culori folosim pentru o carte de vizita care sa vanda pentru noi?
Mediul online a luat amploare in ultima perioada, lumea devenind din ce in ce mai absorbita de tehnologie si internet. In ziua de azi, e-mailurile sunt o modalitate impresionanta de a-ti contacta consumatorii, insa, atunci cand esti la un eveniment unde poti atrage clienti si parteneri de afaceri noi , cel mai usor este sa oferi o carte de vizita, insotita de contactul vizual si o scurta conversatie.
Cartea de vizita te reprezinta! Ea va spune despre tine tot ce intereseaza un potential client, fara a mai fi nevoie sa te prezinti. Este prima ta sansa sa faci o impresie unui posibil consumator si depinde de tine si de calitatea cartii de vizita sa fie o prima impresie pozitiva.
Apeleaza la o tipografie de incredere, cu experienta, pentru a realiza un design al cartii de vizita care sa scoata in evidenta brandul si valorile companiei tale, adaptat domeniului de activitate in care activezi.
Cand oferi o carte de vizita unui potential client, vrei sa impresionezi si sa il determini sa te contacteze cat mai repede pentru colaborare, nu? Atunci creeaza-ti o carte de vizita memorabila, cu elemente specifice activitatii tale, care sa ofere mai mult decat un numar de telefon si o adresa de e-mail. De asemenea, nu vrei ca brandul tau sa fie asociat cuvantului “ieftin”. Pentru o carte de vizita remarcabila, care sa atraga noi clienti, nu ar trebui sa faci economii.

Statisticile arata ca posibilii clienti sau parteneri, pastreaza cartile de vizita cu un design inedit de 10 ori mai mult decat pe cele standard, obisnuite.
Si atunci, de ce sa nu optezi pentru tiparirea acestora pe suporturi speciale, care sa le scoata din anonimat?! Putem mentiona aici: cartoane texturate, cartoane reciclate, cartoane sidefate. De asemenea, poti opta si pentru carti de vizita transparente, printate pe plastic, carti de vizita cu folio, sau scris in relief. Poti alege materialul in functie de activitatea pe care o desfasori si de ceea ce vrei sa exprimi.
De exemplu, daca reprezinti o firma care se ocupa cu protectia mediului, opteaza pentru cartile de vizita printate pe carton reciclat.
Daca organizezi evenimente, poate ca ar trebui sa te indrepti catre un carton sidefat, sau poate optezi pentru carti de vizita plastifiate soft touch, care la atingere vor atrage cu siguranta atentia celui caruia i-o inmanezi, si ii va bucura simturile.

Culorile, de asemenea, joaca un rol esential in realizarea unui design reusit!
Acestea creeaza stari sau emotii si transmit diverse mesaje. In marketing, o buna cunoastere a culorilor ne poate ajuta sa sustinem mesajul scris cu cel vizual si in multe dintre cazuri, sa influentam deciziile de cumparare.
Culorile unui brand au un impact puternic asupra modului in care consumatorii reactioneaza cand interactioneaza cu brandul respectiv.
O greaseala comuna in realizarea unei carti de vizita este folosirea prea multor culori si elemente.
O carte de vizita incarcata cu prea multe culori si detalii inutile transmit semnale neclare si obosesc vizual consumatorul, creierul uman fiind setat sa gaseasca tipare, sa organizeze si sa simplifice informatia.
Sunt apreciate materialele cat mai simple, cu un numar redus de culori.

Contrastul este un alt factor important!
Atunci cand ne uitam la TV, de exemplu, iar contrastul este deranjant pentru ochi, il reglam. In cazul unei carti de vizita, acest lucru este imposibil, iar cartea de vizita va ajunge la gunoi.
Dupa cum spuneam si mai sus, design-ul trebuie adaptat activitatii companiei tale: in timp ce unele afaceri au nevoie sa transmita un mesaj mai vesel, folosind culori deschise, cat mai calde: roz, portocaliu, bleu, altele transmit seriozitate, utilizand in special non-culori: alb-negru.
Chiar daca uneori culoarea cartilor de vizita este un aspect trecut cu vederea, acesta este unul esential in ceea ce priveste mesajul care trebuie transmis.
O carte de vizita alba este una clasica, solicitata de majoritatea companiilor, dar care, in acelasi timp, nu va reusi sa se remarce, daca nu exista niciun element care sa surprinda si sa atraga, cum ar fi un logo deosebit sau culoarea scrisului.
La celalalt pol se afla negrul, care aduce o nota de eleganta si de sofisticat, iar pusa pe o carte de vizita, poate sugera putere. Alaturi de aceasta culoare merge foarte bine o imprimare a scrisului in argintiu sau auriu pentru a desavarsi eleganta pe care vrei sa o transmiti.
Negrul si albul sunt variantele clasice si cu utilizarea cea mai larga, dar asta nu inseamna ca toti trebuie sa le foloseasca, asa ca orice alta culoarea poate fi folosita pentru a avea o carte de vizita de efect.
Culorile crem sau bej sunt si ele rafinate, elegante si profesionale.
Evita culori si pasteluri, precum roz, lavanda sau aramiu. Aceste culori pot abate atentia de la imaginea profesionista pe care te straduiesti sa o prezinti.
Totusi, daca firma ta este una care foloseste culoarea (probabil, daca esti artist sau designer), atunci utilizarea mai libera a culorilor si a graficii se poate dovedi potrivita.
In mod similar, daca firma ta se ocupa de copii, de jucarii, sau de dulciuri, folosirea culorilor curcubeului sau a altor motive jucause se poate imbina armonios cu marca si imaginea ta.
Ideea este sa faci astfel incat cartea de vizita sa iti imbunatateasca si sa iti completeze imaginea, nu sa creeze confuzie sau sa distraga atentia.

BONUS!
In urma unui sondaj de opinie adresat oamenilor de afaceri, am aflat ca:
- 75% dintre acestia judeca o companie sau o persoana dupa cum arata cartea lor de vizita;
- 65% spun ca inca ar face afaceri cu o companie sau o persoana, chiar daca designul cartilor de vizita nu este unul bun;
- 80% spun ca o carte de vizita colorata este memorabila si o vor pastra de 10 ori mai mult decat o carte de vizita alba;
- 50% sustin ca ar investi mai mult pentru o carte de vizita cu un design inedit, chiar daca nu le-ar influenta vanzarile;
- 65% considera cartea de vizita ca fiind un instrument esential pentru afacerea pe care o desfasoara, pe cand, restul de 35% nu ii acorda atat de multa importanta.
Ai nevoie de ajutor in compania ta? Contacteaza-ne: https://gefex.ro/contact
TOP 6 combinatii de fonturi pentru un print captivant
/0 Comments/in Tipografie /by[:en] [:ro] [:]
Ambalaje din hartie personalizate- promovare eficienta la un pret redus
/0 Comments/in Tipografie /by[:en] [:ro] [:]
Decoratiuni de Craciun reciclabile din ziare, reviste si caiete vechi
/0 Comments/in Tipografie /by[:en] [:ro] [:]